۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۸, شنبه

عارفان با عشق عارف مي شوند
بهترين مردم معلم مي شوند
.
عشق با عارف مکمل ميشود
هر که عاشق شد معلم مي شود
.
روز معلم که مسیر زندگی یک انسان در دست اوست مبارکباد
.
. تقدیم به همه معلمان و دوستان معلمم در این بلاگ
.
.
با چوب خود زدی کف دستم ببخشمت؟
از درس و مشق ومدرسه رستم ببخشمت ؟
.
روزی سر کلاس ریاضی به سنگ تو
مثل بلور و شیشه شکستم ببخشمت؟
.
تهمت زدی به من که تقلب نموده ام
گفتی که من روانی و پستم ببخشمت؟
.
روزی کنار تخته سیاهی زدی به من
شد رنگ تخته ناخن شستم ببخشمت؟
.
روزی که خسته بودم و بیمار و نا توان
گفتی به من که لاتم و مستم ببخشمت؟
.
عمری سر کلاس تو درجا زدم چقدر
چشم انتظار نمره نشستم ببخشمت؟
.
دیدم به خواب خوش که کتک می زنی مرا
از خواب خوش رمیدم و جستم ببخشمت؟
.
روز معلم است و ندارم هدیه ای
جز شعرکی که مانده بدستم ..ببخشمت؟
.
تقدیم شما
.
تصنیف زیبای قدح
.
یارم چو قدح بدست گیرد
بازار بتان شکست گیرد
.
پریسا
تصویری
.
کلیک

هیچ نظری موجود نیست: